Uwaga! Gra jak i rejestracja została bezterminowo wyłączona.
Menu
Różdżki
2016-11-02 05:39:12

W tym niewielkim "patyku" drzemie wielka moc i straszliwe możliwości. Dzięki różdżce czarownik może wykorzystać moc wybranego Arkanum i skupiając ją silnie wysłać w stronę wroga, wyrządzając znaczne szkody i zniszczenia. Mimo niepozornego wyglądu większości różdżek, zdolność ignorowania pancerza wroga przy zadawaniu obrażeń jest niezwykle cenną jej cechą.

Zalety: Różdżki najsilniej skupiają wolę maga, dzięki czemu moc jego zaklęć staje się naprawdę trudna do odparcia i żadna zbroja tu nic nie pomoże. Mag posługujący się różdżką może ustawić się z tyłu, dzięki czemu trudniej go trafić.

Wady: Z wszystkich broni magicznych ma najmniejsze obrażenia.

Wymagania: Operowanie różdżką tak, by wyrządzać szkody wrogom a nie sobie wymaga wielu lat nauki i sporej inteligencji. Szczególnie elfi i skrzaci magowie celują w posługiwaniu się tą bronią. Mało który krasnolud czy też Stolem potrafi dostrzec drzemiące w różdżce możliwości. No cóż, nie każdy umysł jest w stanie ogarnąć taką wiedzę...

 


Poziom broni 1 3 5 7 10 11 12 13 14 15
Wymagana inteligencja 8 10 12 14 16 17 17 18 19 20


Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.152 s | Liczba zapytań SQL: 8 | Engine ver.: 1.94