Menu
Rozwój postaci
2017-04-25 10:35:56
Rozwijanie swojej postaci to ważna część gry, odpowiednie dobranie umiejętności, ekwipunku i rozłożenie statystyk jest zabawą samą w sobie. W trakcie gry możliwe jest zmienianie swojej postaci za pomocą Resetu Umiejętności i Resetu Cech dostępnych w sklepiku SMS za oreny.
 
 
 
Oto kilka przydatnych wskazówek:
  • Są trzy główne drogi podzielone na cztery szkoły każda. Aby wykupić umiejętność następnego poziomu,należy wydać przynajmneij jeden punkt wiedzy w umiejętność ją poprzedzająca w drzewku. Umiejętności różnych szkół i dróg można łączyć. Należy też pamiętać, że ilość umiejętności aktywnych, które można wykorzystywać w walce jest ograniczona (do 6 poziomu gracz ma dostępną tylko 1 umiejętność aktywną), natomiast umiejętności pasywne nie mają tego ograniczenia. Postać otrzymuje 1 punkt wiedzy na każdym nowym poziomie.
  • Należy wziąć pod uwagę wymagania umiejętności (niektórych nie można wykorzysytwać w zbroi ciężkiej, do niektórych potrzebna jest określona broń lub np. tarcza)
  • Aby postać była jak najefektywniejsza jej cechy powinny być dopasowane do umiejętności (np. umiejętność Nałożenie dłoni zależy od Inteligencji, więc postać powinna mieć tą cechę dobrze rozwiniętą jeśli chce ją często i skutecznie wykorzystywać)
  • Cechy początkowe postaci można wziąć pod uwagę - jest to dość przydatne zwłaszcza na początku, na wyższych poziomach wraz z kolejnymi punktami cech różnice rasowe się wyrównują, odpowiednio rozwinięty Bingerling może spokojnie zostać znakomitym tankiem
  • Rodzaj broni należy dopasować ze względu na wymagania cech. O kategoriach broni można poczytać tutaj: Kategorie broni
  • Rozsądną rzeczą byłoby także zwrócenie uwagi na modyfikatory (do krwawienia, ogłuszenia, krytyków i inne) występujące w umiejętnościach i odpowiednie dobranie broni
  • Umiejętności aktywne wymagają kondycji lub magii - lekka zbroja dodaje dużo kondycji, mniej dodaje jej ciężka, magię dodają szaty magiczne, zbroja ciężka odejmuje punkty magii
  • Niektóre drogi są bardziej nastawione na współpracę w drużynie - styl defensywny, kapłan, czarnoksiężnik i szaman
  • Człowiek jest rasą wszechstronną, co oznacza, że nie jest predysponowany to żadnej szkoły

 

DROGA WALKI

 

szkoła Barbarzyńca Obrońca Dualista Zabójca
cechy wykorzystywane w umiejętnościach siła siła, budowa siła, szybkość siła, szybkość
broń bronie dwuręczne buławy, miecze, topory, tarcza (1 umiejętność) broń fizyczna jednoręczna + lewak sztylet
zbroja nie szaty maga nie szaty maga  nie zbroja ciężka nie zbroja ciężka
rasy wśród Slavów krasnolud, stolem krasnolud, stolem, bingerling bingerling, krasnolud, bingerling bingerling, krasnolud, bingerling
rasy w Imperium ankhar, terakanin ankhar, terakanin araganin araganin
rasy w Zakonie stigma stigma, athema półelf, athema, sylf półelf, athema, sylf

 

DROGA MAGII

 

szkoła Czarnoksiężnik Kapłan Mistyk Szaman
cechy wykorzystywane w umiejętnościach inteligencja, siła woli, budowa inteligencja, siła woli inteligencja, siła woli, budowa inteligencja, budowa
broń kostur, różdżka kostur, różdżka kostur, różdżka kostur, różdżka
zbroja  raczej szaty maga  raczej szaty maga raczej szaty maga   
rasy wśród Slavów skrzat  skrzat skrzat   skrzat
rasy w Imperium terakanin, elf elf elf terakanin, elf
rasy w Zakonie półelf, sylf  półelf, sylf  półelf, sylf stigma, półelf

 

DROGA STRZELECTWA

 

szkoła Sokole Oko Łowca Głów Tropiciel Mistrz Bestii
cechy wykorzystywane w umiejętnościach siła, szybkość szybkość   siła, budowa
broń dystansowe dystansowe dystansowe dystansowe (ale tylko 1 umka)
zbroja  raczej lekka  raczej lekka    
rasy wśród Slavów skrzat, bingerling, krasnolud skrzat, bingerling, krasnolud skrzat, bingerling, krasnolud krasnolud, stolem, bingerling
rasy w Imperium araganin  araganin araganin ankhar, araganin, terakanin
rasy w Zakonie półelf, athema, sylf sylf, athema, półelf sylf, athema, półelf stigma, athema


UWAGA! Podane wskazówki są tylko orientacyjne, możliwe jest utworzenie całkowicie odmiennych postaci od tutaj zasugerowanych, zarówno pod względem ras, broni jak i noszonej zbroi.

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.034 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.13