Uwaga! Gra jak i rejestracja została bezterminowo wyłączona.
Menu
Szaty magiczne
2016-11-20 12:49:49

Na pierwszy rzut oka sukienki, płaszcze i szaty magów niczym się nie różnią od ubrań zwykłych ludzi. Lniane portki, wełniane rękawice i kapelusze sprawiają, że typowy mag wtapia się bez problemu w otoczenie. Nie należy jednak lekceważyć zaklętej w tych ciuszkach mocy. Dzięki nim mag potrafi z niegroźnego magika zabawiającego gawiedź sztuczkami przeistoczyć się w bitewną machinę zniszczenia!

Zalety: Idealne dla czarowników wszelkiej maści, tylko magiczne szaty zapewnią odpowiednią ilość magicznej wytrzymałości potrzebnej do rzucania zaklęć. Dzięki dużej inicjatywie mag może szybko i sprawnie reagować na ruchy przeciwnika a szansa na regenerację umiejętności niejednemu już uratowała skórę w ostatniej chwili!

Wady: Obrona całkowita działa odrobinę inaczej niż obrona pozostałych rodzajów pancerzy. Zamiast chronić tą część ciała, którą osłania dana część ekwipunku, magiczna moc zaklęta w zwiewne szatki otacza całą postać nieprzeniknionym dla ciosów polem mocy, wytłumiając część obrażeń. Brzmi to może i wspaniale, ale obrona taka jest mniej skuteczna niż zbroi lekkiej lub ciężkiej.

Wymagania: Aby móc korzystać z wszystkich dobrodziejstw magicznych szatek, należy mieć silną wolę.

 

 

Poziom zbroi 1 2 3 5 7 10 11 12 13 14 15
Wymagana siła woli 4 4 4 5 5 7 7 8 8 8 9

 

Bonusy całego setu zbroi magicznej:

Poziom zbroi 1 5 10 15
Obrona całkowita 72 128.5 210.5 346
Bonus do magii 54 77 91 105
Bonus do inicjatywy 11 12 12 16
Sznasa na regenerację umki 0 7 14 14
Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.28 s | Liczba zapytań SQL: 8 | Engine ver.: 1.94