AKTUALIZACJA 1.12
Oto szczegóły tego nad czym ostatnio pracowało szanowne grono administratorskie z nieocenioną pomocą woniejących kapustą Testerów - Wolgara i Ødda, syna Ødda, który był synem Ødda. Zmiany te jednak zapewne nigdy by nie weszły w życie, gdyby nie oddana i niemalże poddańcza ^^ praca Imperialnego Syna - Shanjata! Tak więc oto, co się stało...
- Zmieniono wymagania w zadaniach fabuły głównej dotyczące walk na Froncie na bardziej dostosowane do pacyfistycznego nastawienia postaci na niższych lvlach. Niech jednak nie będzie to wymówką, by unikać udziału w bitwach o chwałę swojej frakcji! Przy okazji też poprawiono przekazywanie stolicy po resecie (chodzą plotki, że już nie dostanie się w niepowołane ręce tych kapu..., nieważne!)
- Usunięto broń palną zgodnie z: http://forum.linecladis.pl/viewtopic.php?f=5&t=679 Może jednak jeszcze kiedyś ją zobaczymy z powrotem! Być może wtedy, gdy Eadern wyjdzie już z mroków średniowiecza.
- Przede wszystkim zmieniono wzór odpowiadający za obrażenia co bardzo mocno wpływa na mechanikę i wszystkie umiejętności. Od teraz różnica między atakiem i obroną będzie w większym stopniu wpływać na obrażenia, oprócz tego bazowe obrażenia będą brane z obrażeń na broni a nie wyliczane na podstawie jej poziomu. Z tej okazji, zresztą tradycyjnie już, zapewniono gratisowe resety, zarówno cech jak i umiejętności. Wystarczy w opcjach konta użyć tego kodu: UPEK112, by otrzymać 40 orenów.
- W logu walki pojawiła się też nowa informacja - skuteczność ataku (wyliczana na podstawie różnic ataku postaci i obrony celu) - wystarczy najechać myszką na zadany dmg, by się wyświetliła.
- Siła wolizyskuje teraz dodatkowe znaczenie, wpływa na obronę przed obrażeniami zadanymi z inteligencji. Krzepa na obronę z siły.
- Zamiany w mechanice spowodowały konieczność zrobienia potworów od nowa, gdzie ogromne zasługi ma Shanjat. W ramach podziękowań oraz (głównie) po to, żeby mógł naprawić co zepsuł, otrzymał uprawnienia pomocnika admina technicznego.
- Dodatkowo weszła zmiana dotycząca modyfikatora pretendującego do pobicia rekordu najdłuższej nazwy ever, czyli Szansy na szybszą regenerację losowej umiejętności. Od teraz będzie ona powodować skrócenie reuse skilla o 1 turę. Nazwa pozostaje tak samo długa jak była :)
- Zmianie uległy również modyfikatory: odbicie obrażeń, krwawienie w obronie i ogłuszenie w obronie. Działają tylko podczas statusu: postawa obronna a nie za każdym razem, gdy postać otrzyma obrażenia.
- Wincyj życia! Każda postać otrzymuje teraz dodatkowe 5 hp co każdy lvl! Tylko nie zapomnijcie użyć resetu cech, by otrzymać ten bonus!!
- Zamieniono miejscami skile w trzech drzewkach: tropiciela, obrońcy i kapłana. Uderzenie tarczą z Twardzielem, Wykorzystanie okazji ze Słabym punktem i Litanię oczyszczenia z Uświęconym umysłem.
- W kryjówce łotrów Ludwin zarządził małe przemeblowanie, instancja będzie krótsza i mniejsza, ale potwory występują w parach.
- Zmiany w skillach są następujące:
- Prowokujący okrzyk (Obrońca) dodaje kolejno 8/12/16 % obrony więcej (poprzednio było 6/10/12%)
- walka w zbroi (Obrońca) zamiast 6/8/10% dodaje 8/10/12% więcej obrony z noszonej zbroi
- łamacz kombinacji (Dualista) koszt skila zmniejszono z 7/13/20 na 5/10/15
- zmniejszono przebicie pancerza w Podstępnym pchnięciu (Zabójca) z 19/41/62% na 9/18/27%
- boski błysk (Kapłan) Obrażenia mniejsze [22/34/67]% Leczenie większe (z inta [19/22/24]% leczenie z max hp [1/2/4]%)
- Podkręcony pocisk - Ignorowanie pancerza [3/6/12]% zamiast 8/18/30%
- Mistrz strzelectwa - przebija 66% obrony, nie 99%
- Trujący pocisk będzie zadawał teraz trochę więcej obrażeń 1/2/3% a nie 0,6/0,7/0,8%
- Magiczna jagoda Przelicznik 5% zdrowia (było 3%) Odnowienie um. 8 tur (było 13)
- Przebijający pocisk wszystkie podstawowe ataki dystansowe ignorują [10/20/30]% obrony wroga, było o wiele więcej
- Kozioł ofiarny powoduje zwiększenie trafienia o [1/2/3]% oraz ignorowanie [0,6/1,4/2,6]% jego obrony a nie o [1,5/2,7/4,5]% i [1/2/4]%
- Przywołanie bestii - zwierzak ma [25/34/48]% zdrowia postaci i [15/24/38]% obrażeń a nie [45/64/78]% i [45/64/78]%
- Przeklęte wizje obrażenia z inta zwiększono do 20/30/40% z 9/15/21%
- Zamaszyste ataki - pobliscy przeciwnicy dostaną teraz 4/8/12% obrażeń zamiast 2/5/7%