Uwaga! Gra jak i rejestracja została bezterminowo wyłączona.
Menu
Devblog #4
2018-07-18 09:34:53

Wakacje to, jak się okazuje, nienajlepszy czas na wytężoną pracę ;d W poprzedniej aktualizacji udało się wprowadzić zmiany w przedmiotach, w naszym odczuciu wyrównujące balans w grze dotyczący zarówno niepowstrzymanych obrażeń w różdżce jak i obrony boskiej. Od teraz boska będzie tylko w ciężkich zbrojach, w z góry określonych wartościach, co pozwoli ją kontrolować. Testy i feedback pokażą jeszcze, czy samo działanie boskiej trzeba będzie zbufować czy znerfić, albo może zmodyfikować.

Priorytetem w tej chwili jest wprowadzenie Podziemi - przygód solo. Jest dużo pomysłów na lore do tego miejsca, ale jakoś na razie żaden nie okazał się być tym trafionym. Od obficie przez naturę obdarzonych drowek, lovecraftowskich podziemnych potworów, przez krwiożercze syrenki po insektoidalne twory... Niewykluczone, że wszystkie te pomysły zostaną w przyszłości wykorzystane, ale w Eadern przydałoby się jednak coś słowiańskiego. Według wstępnej koncepcji wejście do Podziemi będzie kosztować sporo PA, w przeciwieństwie do Przygód. Na każdy poziom są osobne Podziemia i ranking. Samo eksplorowanie Podziemi nie da ani przedmiotów ani zadań, tylko doświadczenie i złoto, ewentualnie od czasu do czasu jakieś niespodzianki. Za to wygranie rankingu będzie się wiązało z nagrodami - najprawdopodobniej w postaci medali honoru i możliwych do kupienia za nie przedmiotów na różne poziomy. Medale honoru zresztą powinny w nadchodzących aktualizacjach stać się główną walutą dodatkową w grze. Możliwe, że ofiarne monety zostaną wycofane lub zmodyfikowane a plany lvl 10 będą dostępne właśnie za medale honoru.

Wśród pomysłów są także unikatowe pola na planszy do Podziemi, ale to raczej na pewno jeszcze nie w tym upku, najpierw zobaczymy jak to działa. Wraz z wprowadzeniem Podziemi możliwe też, że zostaną pozmieniane poziomy przygód - postać na poziomie 1 będzie miała dostęp do Podziemi, ale przygody będzie eksplorować dopiero od 2 albo i nawet od 3 poziomu. Kolejną konsekwencją powinno być również podniesienie drop rate na Przygodach.

Przygotowania do lvl 12 idą dość opornie, jedynie Darkon staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o dostarczanie questów na ten poziom > <

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.034 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.94